Přeskočit na hlavní obsah

PowerShot!


Dnes jsem celé odpoledne strávil klikáním. Brouzdal jsem po netu a nevím jak, ale dostal jsem se k foťákům. Už dlouho mám v plánu vyměnit svůj kanón(Canon A60).Ve své době jeden z nej kopmaktů na trhu, který dostal mnoho ocenění. Ale, kde jsou ty časy. Ne že by už byl na fotohřbitově, ale už je to stařík a nemá tam daleko. Občas zlobí a má něco(a někoho-tím nemyslím sebe) za sebou. Mám ho již 40 měsíců(něco přes 3 roky) a za tu dobu technika značně pokročila a s ní i moje nároky. Takže současné funkce pro mě již nejsou dostačující, a proto jsme se začal pokoukávat po novém. Dnešní nabídka fotoaparátu a vůbec veškeré elektroniky je tak široká, že zorientovat se, dá dost práci. Naštěstí tomu trošinku rozumím a vím co chci, tudíž to bylo jednodušší. Při výběru čehokoli si člověk musí dát otázku co chce a pak podle toho vybírat (a že je z čeho). Moje první otázka nebyla jestli na to mám prachy. Nemám( i když ráno jsme se ještě měl:( ). Ptal jsem se sám sebe:Chci opět Canon nebo dám přednost jiné značce?Lákal mě totiž i Panasonic (mám s ním pár zkušeností). Pak jsme si ale odpověděl, že chci Canon, protože je mi ta značka sympatická, je zárukou kvality a jsem na ni zvyklý stejně jako na ovládání, které je pro mě velmi ergonomické (prostě jednoduché a pochopitelné i bez návodu).
Další otázka se již týkala peněz. Je totiž důležité, kolik peněz do toho chci investovat, páč od toho se to vše odvíjí a navíc se výběr velmi zúží.Nuže, další otázky probíhali v technické duchu. Kompakt nebo ultrazoom(ne, zrcadlovku opravdu nepotřebuju), kolik Mpx, jaký displej, jaký blesk, jaký hledáček, jakou barvu(ano i ta je důležitá).A dál už se velice rozhodovat nedá, když už je to od jedné značky, protože takové ty serepetičky a vychytávky už tam jsou stejné.Takže jsme klikal, prohlížel a četl a četl (opravdu) recenze a články až jsem dospěl k názoru že CHCI
Canon PowerShot S5 IS.
Takže mám další sen. (Kdyby se někdo ptal jak to vypadá když má někdo vysněný foťák, mobil, auto a pod.) Jo, jinak vyrábět elektroniku je kšeft jako prase, takže vřele doporučuji začněte něco vyrábět.

Komentáře

Anonymní píše…
Hmmmm myslím, že máš dost dobrý výběr. Já mít prachy tak si taky koupím něco pořádného, ale mě stačí aj ten můj chcípáček:)
......Malá Anonymní:)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechny barvy konce

Co se děje?

Tak se dívám, že je to rok co sem naposledy psal článek. Pěkná doba. Ne že by nebylo za celou tu dobu o čem psát, ale nějak sem se k tomu neměl. Když byl čas tak sem to nepovažoval za důležité a naopak. Teď to vypadá že bych měl mít víc času i na psaní do blogů a snad i více chuti.Tak uvidíme. Střediskový blo g se začátkem roku sice pěkně rozjel, ale jeho nový rozměr ve formě Filmožroutů trochu překročil meze, takže Filmožrouti byli expandováni na vlastní blog . Držím klukům palce, zatím se jim daří. Co se týče vody v klubovně tak musím (ťuk, ťuk) zaklepat, ale letos ještě žádný problém a to je sněhu a vody mnohem víc než vloni. Doufám, že se nic nestane. Střediskový web www.skautotrokovice.org prochází začátkem roku aktualizací, takže kromě ankety , můžete opsat do svého kalendáře hromadu akcí, které máme připravené až do prázdnin. Včetně tábora, ten bude od 3. do 16. července. Dále se pak můžete podívat na fotky z posledních zajímavých akcí. I když to na první pohled není vidět t...

Zákaz odbočení vlevo!

V honbě za úsporami pohonných hmot přichází americká doručovatelská společnost UPS s revoluční myšlenkou – nezatáčet vlevo. Zdá se to absurdní, ale podle firemního odborníka na plánování tras Toma Dowdyho omezení zatáček vlevo v loňském roce ušetřilo firmě asi patnáct milionů dolarů. o se rovnalo přibližně dvaceti milionům litrů benzinu. Důvodem je podle něho velká spotřeba nákladních vozů v momentě, kdy při odbočování vlevo nejdříve čekají na místě při dávání přednosti v jízdě. Podle jeho výpočtů má totiž stojící doručovatelské auto, většinou hmotnější dodávka, zbytečně vysokou spotřebu a také dochází k většímu opotřebení motoru. Při plynulé jízdě s pravotočivými zatáčkami vyjde celá cesta mnohem úsporněji. Pro letošní rok tak firma předělala veškeré navigační systémy GPS a nastavila digitální mapy tak, aby na trase zdržovalo co nejméně odboček vlevo. Firemní plánovači letos počítají s úsporou až pět set milionů dolarů. Problémy s cenou ropy řeší i další firmy, o zavedení "lev...