Přeskočit na hlavní obsah

Drobky

Dlouho jsem nepsal:) Je to vidět - více než rok.
Né, že by nebylo co , někdy ani nevím co dřív, ale pak když dojde na věc tak nemám ani chuť ani čas. Rozuměj: sem plný zážitků a věcí se kterými bych se chtěl podělit, ale pak když přijdu domů a zapnu ten počíátač tak na psaní na blog nemám ani náladu ani čas. Ale to je škoda jen pro případné čtenáře, mě zážitky zůstávají;) ...i když.
Teď mám času až moc takže i na blogování. Jsem doma a marodím. Proč, o tom se možná zmíním v nějakém dalším spotu.
K věci: Aktuálně se chci podělit o pár zajímavých webů, na které poslední dobou narážím:
  • A to by pro tentokrát stačilo.

No a kromě toho zase stejně jako v posledním příspěvku sleduju meteo-radar, protože já sice dřepím doma, ale ostatní odjeli na tábory a tak s nimi soucítím když pořád leje a posílám jim předpovědi počasí.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechny barvy konce

Co se děje?

Tak se dívám, že je to rok co sem naposledy psal článek. Pěkná doba. Ne že by nebylo za celou tu dobu o čem psát, ale nějak sem se k tomu neměl. Když byl čas tak sem to nepovažoval za důležité a naopak. Teď to vypadá že bych měl mít víc času i na psaní do blogů a snad i více chuti.Tak uvidíme. Střediskový blo g se začátkem roku sice pěkně rozjel, ale jeho nový rozměr ve formě Filmožroutů trochu překročil meze, takže Filmožrouti byli expandováni na vlastní blog . Držím klukům palce, zatím se jim daří. Co se týče vody v klubovně tak musím (ťuk, ťuk) zaklepat, ale letos ještě žádný problém a to je sněhu a vody mnohem víc než vloni. Doufám, že se nic nestane. Střediskový web www.skautotrokovice.org prochází začátkem roku aktualizací, takže kromě ankety , můžete opsat do svého kalendáře hromadu akcí, které máme připravené až do prázdnin. Včetně tábora, ten bude od 3. do 16. července. Dále se pak můžete podívat na fotky z posledních zajímavých akcí. I když to na první pohled není vidět t...

Zákaz odbočení vlevo!

V honbě za úsporami pohonných hmot přichází americká doručovatelská společnost UPS s revoluční myšlenkou – nezatáčet vlevo. Zdá se to absurdní, ale podle firemního odborníka na plánování tras Toma Dowdyho omezení zatáček vlevo v loňském roce ušetřilo firmě asi patnáct milionů dolarů. o se rovnalo přibližně dvaceti milionům litrů benzinu. Důvodem je podle něho velká spotřeba nákladních vozů v momentě, kdy při odbočování vlevo nejdříve čekají na místě při dávání přednosti v jízdě. Podle jeho výpočtů má totiž stojící doručovatelské auto, většinou hmotnější dodávka, zbytečně vysokou spotřebu a také dochází k většímu opotřebení motoru. Při plynulé jízdě s pravotočivými zatáčkami vyjde celá cesta mnohem úsporněji. Pro letošní rok tak firma předělala veškeré navigační systémy GPS a nastavila digitální mapy tak, aby na trase zdržovalo co nejméně odboček vlevo. Firemní plánovači letos počítají s úsporou až pět set milionů dolarů. Problémy s cenou ropy řeší i další firmy, o zavedení "lev...