Přeskočit na hlavní obsah

Když Svišť táhne Devatenáctku

Jedu tahle autem domů a najednou "prask" a spojka nespojkuje. Pedál jde na volno. Celkem běžná závada u starších aut. Lanko není věčné a když se na spojku věčně šlape, prostě se časem utrhne. Byl jsem 200m před domem, takže jsem v klidu dojel a zaparkoval. Jenže auto bylo nepojízdné. Nezbývalo tedy než auto do autoservisu odtáhnout. Devatenáctku jsem zapřáhl za vypůjčeného Sviště a jeli jsme. Moje auto řídila Katka já jsem řídil Sviště. Táhnout auto je hodně náročné, člověk musí dávat pořád pozor a musí být velmi opatrný. Při výjezdu na hlavní cestu u Živy směrem ke kruháči, jsem však opatrnosti nedbal a rozjel se se příliš rychle na to, že jsem měl za sebou auto. Ozvala se malá rána a ve zpětném zrcátku jsme uviděl, že je zle.Trhavým pohybem rychlého rozjezdu jsem na taženém Renaultu 19 vytrhl tažné oko i s celou masku s nárazníkem. Ne plasty, ale celý přední rám byl v nezvyklé poloze. Padlo pár sprostých slov, ale jeli jsme dál. Kdo by čekal, že tažné oko bude spojeno s rámem auta tak nepevně. Možná stáří možná to tak prostě je.V tom nejbližším dobrém autoservisu mě majitel odmítl s tím, že "jeho kluci" jsou nemocní a že to bude nadlouho. Odkázal mě na autoservis na Chludovce. Auto jsme tedy odtáhli tam a nechali si ho tam cca týden a dnes si ho mám vyzvednout.
Oprava stála 3537,-kč
Možná kdybych si pozval automechanika na zahradu a on mi to vyměnil na místě, bylo by to levnější.
Příště budu opatrnější.

Komentáře

El píše…
Není to ze zlomyslnosti, ale fakt se směju :D Hlavně když si představím ten baťovský kruháč a taková nehoda na něm... :D
Méďa píše…
Nebylo to na kruháči ale u Živy při výjezdu směrem na kruháč..
El píše…
Tak to tu situaci zas tak nemění, i když na kruháči by to bylo jistě taky zajímavé :D

Populární příspěvky z tohoto blogu

Všechny barvy konce

Co se děje?

Tak se dívám, že je to rok co sem naposledy psal článek. Pěkná doba. Ne že by nebylo za celou tu dobu o čem psát, ale nějak sem se k tomu neměl. Když byl čas tak sem to nepovažoval za důležité a naopak. Teď to vypadá že bych měl mít víc času i na psaní do blogů a snad i více chuti.Tak uvidíme. Střediskový blo g se začátkem roku sice pěkně rozjel, ale jeho nový rozměr ve formě Filmožroutů trochu překročil meze, takže Filmožrouti byli expandováni na vlastní blog . Držím klukům palce, zatím se jim daří. Co se týče vody v klubovně tak musím (ťuk, ťuk) zaklepat, ale letos ještě žádný problém a to je sněhu a vody mnohem víc než vloni. Doufám, že se nic nestane. Střediskový web www.skautotrokovice.org prochází začátkem roku aktualizací, takže kromě ankety , můžete opsat do svého kalendáře hromadu akcí, které máme připravené až do prázdnin. Včetně tábora, ten bude od 3. do 16. července. Dále se pak můžete podívat na fotky z posledních zajímavých akcí. I když to na první pohled není vidět t...

Zákaz odbočení vlevo!

V honbě za úsporami pohonných hmot přichází americká doručovatelská společnost UPS s revoluční myšlenkou – nezatáčet vlevo. Zdá se to absurdní, ale podle firemního odborníka na plánování tras Toma Dowdyho omezení zatáček vlevo v loňském roce ušetřilo firmě asi patnáct milionů dolarů. o se rovnalo přibližně dvaceti milionům litrů benzinu. Důvodem je podle něho velká spotřeba nákladních vozů v momentě, kdy při odbočování vlevo nejdříve čekají na místě při dávání přednosti v jízdě. Podle jeho výpočtů má totiž stojící doručovatelské auto, většinou hmotnější dodávka, zbytečně vysokou spotřebu a také dochází k většímu opotřebení motoru. Při plynulé jízdě s pravotočivými zatáčkami vyjde celá cesta mnohem úsporněji. Pro letošní rok tak firma předělala veškeré navigační systémy GPS a nastavila digitální mapy tak, aby na trase zdržovalo co nejméně odboček vlevo. Firemní plánovači letos počítají s úsporou až pět set milionů dolarů. Problémy s cenou ropy řeší i další firmy, o zavedení "lev...